Defecte, Service
În cazul în care cumpărătorul nu primește produsul comandat sau are un produs defect, vă rugăm să anunțați imediat serviciul nostru clienți prin telefon sau e-mail. Mărfurile defecte vor fi întotdeauna înlocuite gratuit. În caz de performanță defectuoasă, cumpărătorul poate anula achiziția sau poate solicita înlocuirea produsului defect. În cazul în care un produs defect este înlocuit, compania noastră va asigura returnarea produsului, după consultarea cumpărătorului și va plăti orice taxe asociate.
Dacă produsul este disponibil, articolul înlocuit va fi livrat în termen de 3 până la 15 zile lucrătoare de la returnarea articolului defect. Dacă produsul este în afara stocului, cumpărătorul poate decide dacă va păstra sau nu comanda. Dacă cumpărătorul se retrage din achiziție, prețul produsului returnat îi va fi restituit, iar în cazul în care nu a fost inclus niciun alt produs în coș, taxa de expediere îi va fi restituită. Modificările de stoc vor avea loc după ce comenzile pentru aceeași zi au fost procesate. Există produse care nu pot fi re-comandate sau înlocuite.
În cazul unui produs defect, vom înlocui produsul achiziționat numai dacă se dovedește a fi defect.
Garanție
Produsele sunt re-verificate înainte de expediere pentru a se asigura că clientul primește mărfurile în stare perfectă. Cu toate acestea, chiar și cu cea mai mare atenție, Cumpărătorul poate, din anumite motive, să fie nemulțumit de garanția și garanția produsului în conformitate cu secțiunea 151/2003 din Codul civil („Cod civil”). și 19/2014. (IV. 29.) Decretul NGM.
Produsele sunt comercializate în conformitate cu cerințele legale ungare aplicabile. Produsele vândute de noi sunt garantate conform legilor în vigoare la momentul achiziției. Bunurile de consum durabile sunt garantate timp de doi ani. Cumpărătorul va inspecta produsul primit cât mai curând posibil și va anunța Vânzătorul despre orice defect sau defect imediat, dar nu mai târziu de 2 zile de la primirea mărfii.
Un produs este considerat defect
- dacă nu îndepliniți cerințele legale în momentul cumpărării
- dacă nu aveți aceeași calitate ca același tip de produs
- dacă este inadecvat în aceleași scopuri pentru care este utilizat în mod normal același tip de produs
- utilizare
- Dacă nu aveți proprietățile descrierii sau eșantionului produsului
- dacă nu poate fi utilizat în scopul prevăzut de cumpărător și a fost de acord cu distribuitorul
Nu suntem responsabili pentru utilizarea necorespunzătoare a produsului (de exemplu, supraîncărcare, depozitare neglijentă), modificarea, deschiderea forțată sau manipularea neglijentă. De asemenea, nu este o defecțiune a garanției dacă produsul este supus unor influențe termice, chimice sau fizice excesive. Garanția nu acoperă uzura naturală și deteriorarea post-cumpărare (ruperea, de exemplu, când călătoriți cu avionul, autobuzul etc.). În astfel de cazuri, vă recomandăm să solicitați un raport de reclamație de la compania competentă. În plus, Vânzătorul își rezervă dreptul de a servi sau de a nu servi orice plată în avans Cumpărătorilor care nu respectă în mod regulat condițiile prezentului Acord sau care, de altfel, produc daune Vânzătorului.
Fiecare produs este acoperit de garantie de 2 ani privind o eventuala eroare de fabricatie sau defecte ascunse. Produsele livrate de catre firma noastra beneficieaza de garantie in baza facturii fiscale emise si Certificatului de garantie insotitor. Garantia nu depaseste teritorul national si este conform normelor si legislatiei in vigoare la momentul emiterii. Garanția nu se referă la ruperea, zgârierea, expunerea la foc sau distrugerea geamului după preluare - cu excepția cazului în care sticla este spartă la livrare. În acest caz, clientul trebuie să verifice imediat după predarea produsului și trebuie să raporteze Vânzătorului în maximum 2 ore de la predare orice deteriorare a sticlei produs de compania de transport (dovedind cu fotografii). Clientul poate contacta Vânzătorul la telefon: 0040- (0) 264 701 788, e-mail: info@leroyglass.ro. Numai în acest caz Vânzătorul înlocuiește sticla în cel mai scurt timp posibil sau restituie banii după cum dorește Clientul.
Garantia se pierde in urmatoarele situatii:
a) montaj greşit, adică montaj efectuat fără a se respecte instrucţiunile de montaj sau (în absenţa unor astfel de intructiuni fără profesionalism). Toate produsele standard fabricate de Modern Glass Art au instructiuni de montaj. Aceste instructiuni impreuna cu factura si Certificatul de garantie sunt inmanate clientului impreuna cu produsul. (In cazul livrarii prin curierat rapid in buzunarul plastic lipit pe colet care contine si AWB-ul, in cazul livrarii cu masina de transport sau eventual montaj executat de fabrica Modern Glass Art personal sau ptin e-mail)In cazul in care clientul din varii motive pierde sau nu primeste sau nu gaseste aceste documente la inmanarea produsului are obligatia sa ceara in scris de la firma porducatoare Modern Glass Art prin email: info@leroyglass.ro . Cererea lui va fi solutionata in maximum 48 de ore de la primire.(in zilele de lucru)
b) montaj în afara zonelor recomandate de montaj,
c) operare greşită sau utilizare greşită,manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri, spargere),
d) folosirea de componente de schimb sau accesorii incompatibile e)utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc
e) transport, montaj sau orice altă formă de manipulare inadecvata
f) modificări ale produselor;
Pentru a pastra garantia produsului sunt de respectat urmatoarele conditii:
a.suprafata sticlei nu se curata cu solutii/substante abrazive si chimice;
b.sticla se curata, doar cu solutie de curatat geamuri si carpa microfibra (in cazul sticlei sablate);
c.expunere la temperaturi mai mari decat 100 de grade Celsius;
d.pentru feronerii si profile: nu pot fi curatate sau supuse unui mediu acid si nu pot fi curatate cu solutii/substante abrazive;