Termeni și condiții generale de livrare și cumpărare pe www.leroyglass.ro



Vă rugăm să citiți cu atenție contractul de mai jos și să plasați o comandă numai dacă sunteți de acord cu toate punctele sale.

Ultima actualizare pe 10 ianuarie 2020 15:00

 

  1. Introducere

Următoarele Termeni și condiții generale de livrare și cumpărare (denumite în continuare Termenii și condițiile generale) se aplică numai părților contractului reciproc. Pe de o parte, utilizatorii site-ului www.leroyglass.ro („Cumpărătorul”), iar pe de altă parte operatorul site-ului de duș („Vânzătorul”).

 

MODERN GLASS ART

Sediu central: Luna de Sus, Ferma 9, Sala 22

Reprezentat de Csilla Egri

Număr de înregistrare: J12-2341-2013

Număr fiscal: RO32053216

E-mail: info@leroyglass.ro

Tel: +40 (0) 264 701 788

 

Cu excepția unei rezultate prealabile sau a unor modificări scrise, Termenii și condițiile generale menționate aici se aplică și înlocuiesc toți ceilalți termeni și condiții. Vânzătorul are dreptul de a modifica din când în când următorii Termeni și condiții generale, deci trebuie să citiți Termenii și condițiile generale ale www.leroyglass.ro înainte de fiecare achiziție. Aceste modificări sunt eficiente din momentul în care sunt postate pe Internet și nu se aplică contractelor încheiate anterior. Toate comenzile plasate pe site-ul Web sunt supuse Termenilor și condițiilor generale aplicabile la data comenzii. În cazul unei comenzi valide, Cumpărătorul acceptă necondiționat termenii și condițiile citite aici.

 

  1. Anularea valabilă a comenzii / comenzii

Următorul formular de comandă este disponibil pentru Cumpărător:

Prin internet pe site-ul www.leroyglass.ro, 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână.

Comanda dvs. va fi confirmată prin e-mail.

Modificare valabilă și / sau anularea comenzii:

Cumpărătorul poate anula sau modifica comanda până la 12 noiembrie din ziua următoare datei livrării confirmate la info@leroyglass.ro, cu condiția ca comanda Cumpărătorului să nu fi fost livrată între timp la serviciul de curierat.

 

  1. Informații despre produs

Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a prezenta caracteristicile esențiale ale produselor în cel mai credibil mod posibil. Acest lucru se realizează printr-o descriere realistă a parametrilor produsului sau a fotografiilor produsului, acolo unde este posibil propriile fotografii ale producătorului.

 

  1. Prețuri Prețurile de vânzare afișate pe acest site web sunt în HUF și includ taxa pe valoarea adăugată (TVA). Orice costuri de transport vor fi suportate de Cumpărător și vor fi facturate la sfârșitul comenzii ca cost suplimentar pentru produsele selectate.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețul, la comandă luăm în considerare prețul afișat pe site-ul web în momentul comenzii.

 

  1. Disponibilitate

Comanda dvs. va fi îndeplinită în termenul de livrare postat pe site-ul web. Produsele enumerate în magazinul web sunt disponibile de la depozitul sau fabrica noastră.

Termenul de livrare pentru articolele din stoc: preluarea pachetelor în termen de cel mult 4 zile lucrătoare, cele mai multe livrări 3 zile lucrătoare. Poate fi luată vineri (pentru livrare prin curier) cel târziu luni pentru comandă.

Vânzătorul se străduiește să expedieze produsele cât mai curând posibil. Termenii de livrare a produselor pot diferi de ceilalți termeni și condiții din prezentul CGV, așa cum este detaliat în tabelul de mai jos.

Modalitate de plata Curierat

Nr.zile pentru ambalare

Data predarii coletului pentru curier

Data sosirii coletului la client

Produse de pe stoc, nedecorate

Maximum 3 zile lucratoare

Cel tarziu a 4-a zi lucratoare

Cel tarziu a 5-a zi lucratoare

Produse de pe stoca, decorate

Maximum 5 zile lucratoare

Cel tarziu a 6-a zi lucratoare

Cel tarziu a 7-a zi lucratoare

Produse la comanda

Maximum 15 zile lucratoare

Cel tarziu a 16-a zi lucratoare

Cel tarziu a 17-a zi lucratoare

 

Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a respecta termenele de livrare de mai sus. Cu toate acestea, nu putem fi răspunzători pentru consecințele întârzierii sau pierderii coletului cauzate de o terță parte, în afară de contractul de livrare, Cumpărătorului, sau din motive neprevăzute și inevitabile.

 

 

  1. Metode de transport și taxe

Clientul are posibilitatea de a alege metoda de livrare atunci când plasează o comandă.

 

Serviciu de curierat:

În modul Livrare prin curier, Cumpărătorul primește produsele comandate într-un ambalaj de protecție (cutie de carton). Livrările vor fi întotdeauna făcute la adresa pe care ați furnizat-o atunci când ați plasat comanda (cu excepția cazului în care Cumpărătorul declară o schimbare de adresă cel târziu înainte de livrarea pachetului către curier).

Serviciul de curierat va notifica cumpărătorul prin e-mail cu privire la livrarea zilei următoare și va trimite o notificare prin SMS a datei preconizate de livrare în ziua livrării. Eșecul încercării de livrare va duce la o notificare prin e-mail către destinatari.

 

  1. Modalități de plată

Vânzătorul oferă 3 opțiuni de plată:

  1. A) Transfer bancar (avans)

În urma comenzii, Cumpărătorul va transfera produsul / produsele comandate + taxa de transport forfetară indicată mai sus în contul bancar al Vânzătorului prin intermediul Internet Bank sau la banca care ține cont. Vă rugăm să indicați numărul comenzii din buletin.

Denumirea companiei: MODERN GLASS ART

Număr de cont bancar: Raiffesen Bank

Notă: Vă rugăm să indicați numărul comenzii!

O comandă este considerată plătită atunci când comanda este primită în contul nostru.

Dacă Cumpărătorul alege această metodă de plată, va avea 8 zile lucrătoare de la data comenzii pentru a finaliza tranzacția, în caz contrar, comanda va fi considerată anulată și anulată în a noua zi lucrătoare.

  1. B) Plata cu cardul

Toți cumpărătorii au opțiunea de a plăti cu cardul de credit în momentul comenzii pe www.leroyglass.ro

 

  1. Dreptul de retragere

Condiții standard de retragere a produsului:

45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumator și întreprindere În temeiul unui decret (decret) guvernamental, Cumpărătorul are dreptul de retragere (drept de returnare a produsului, garanție de returnare). Vânzătorul garantează cumpărătorului un drept de retragere de 14 zile (în conformitate cu Regulamentul) (de la primirea coletului) dacă ambalajul produsului este intact. Cumpărătorul are dreptul necondiționat de a exercita dreptul de retragere, cu excepția costurilor de returnare a Produsului către Vânzător, care va fi pe cheltuiala Cumpărătorului. Puteți returna pachetul pe cheltuiala dvs. cu factura. Este recomandat să renunți la produs în cazul în care produsul tău este pierdut, deteriorat sau deteriorat. În toate cazurile, costul returnării va fi suportat de Cumpărător. Rambursarea se va face prin transfer bancar. Dacă comanda nu a fost plătită prin transfer bancar, datele bancare ale Cumpărătorului sunt necesare pentru o rambursare.

Condiții personalizate de retragere a produsului:

Produsele standard există doar într-o formă neîngrădită. Dacă clientul solicită un produs șlefuit, îl vom sabla, trata sau colora la produsul standard la cererea clientului, conform cererii clientului.

Dacă Cumpărătorul comandă un produs personalizat: mărunțit cu nisip sau dimensiune personalizată

  1. suma totală a depozitului plătit va fi reținută dacă Cumpărătorul se retrage din comandă în timpul producerii produsului

2.Suma totală va fi reținută dacă este retrasă de la un produs finit odată expediat. Produsul poate fi returnat numai dacă nu îndeplinește parametrii ordonați sau dacă are un defect ireparabil, neservibil.

 

  1. Retur

PRODUS LA COMANDA; PRODUS PERSONALIZAT; PRODUS DE PE STOC
Majoritatea modelelelor/produselor prezentate pe acest webshop (exceptie cele care se livreaza de pe stoc) sunt  produse pentru vizulizare si prezentare oferind posibilitatea clientilor nostrii comandarea/individualizarea produselor . Prin comanda/individualizarea produselor intelegem urmatoarele:

  • 1.Adaptarea modelului/designului la dimensiunea ceruta de client (modelele prezentate la toate categoriiile de sticla vopsita/sablata/printata/gravata, precum si toate variantele de vitralii/vitrine/insertii sticla, toate paravane/usi/cabine de dus  etc.)
  • 2.Alegerea modelului de vopsire/printare si alergerea culorii dupa PANTONE sau RAL 
  • 3.La vitralii dupa alegerea modelului oferim gratis 2 variante de culori proiectat de artistii nostrii in culorile preferate de client, in vederea alegerii variantei potrivite - urmatoarelele reprezentari sunt contracost: 25 lei/bucata.
  • 4.Alegerea modelului de sablare, culoarea sablari la toate produsele decorate

Adaptarea designului la dimensiunea si culoarea dorita de client sau executia celor 2 variante de culori pentru vitralii/sticla vopsita/printata, cabina/usa decorata ESTE INCLUS IN PRET dar executia lor se face doar dupa ce clientul a achitat Factura proforma emisa si banii au intrat in contul Furnizorului.

Pentru a intelege daca produsul dvs comandat este un produs LA COMANDA sau un produs PERSONALIZAT sau un PRODUS DE PE STOC; va rugam sa consultati atributul: DISONIBILITATE  la descrierea scurta al produsului in vederea identificarii  acestei caracteristici. Tot in functie deaceasta caracteristica sunt definite si drepturile dvs de renuntare la comanda ( in cazul produselor la COMANDA se retine 50% din valoarea produsului in cazul in care renuntati la comanda)In cazul produselor la comanda sau personalizate (marime, culoare, etc) NU beneficiati de  drept de retur.  

 

Returnările se pot face numai prin poștă sau prin alt serviciu de curierat. Costul returului / riscul transpotului va fi suportat de Cumpărător, cu excepția cazului în care produsul livrat nu corespunde produsului comandat. Dacă produsul primit nu se potrivește cu produsul comandat sau listat pe site-ul web, costul returului va fi rambursat Cumpărătorului. În acest caz, Vânzătorul garantează că comanda va fi expediată și își asumă costurile de transport.

Contactați-ne pentru a returna produsul și pentru a obține o rambursare:

  • în scris la info@leroyglass.ro
  • Telefon 0040-264701788

 

GARANTIE
Fiecare produs este acoperit de garantie de 2 ani privind o eventuala eroare de fabricatie sau defecte ascunse. Produsele livrate de catre firma noastra beneficieaza de garantie in baza facturii fiscale emise si Certificatului de garantie insotitor. Garantia nu depaseste teritorul national si este conform normelor si legislatiei in vigoare la momentul emiterii. Garantia nu se refera la spargerea, zgarierea, ciobirea expunerea la foc sau distrugerea sticlei dupa preluare. Garantia se pierde in urmatoarele situatii:
a) montaj greşit, adicămontaj efectuat fărăa se respecte instrucţiunile de montaj sau (în absenţa unor astfel de intructiuni fără profesionalism). Toate produsele standard fabricate de Modern Glass Art au instructiuni de montaj. Aceste instructiuni impreuna cu factura si Certificatul de garantie sunt inmanate clientului impreuna cu produsul. (In cazul livrarii prin curierat rapid in buzunarul plastic lipit pe colet care contine si AWB-ul, in cazul livrarii cu masina de transport sau eventual montaj executat de fabrica Modern Glass Art personal sau ptin e-mail)In cazul in care clientul din varii motive pierde sau nu primeste sau nu gaseste aceste documente la inmanarea produsului are obligatia sa ceara in scris de la firma porducatoare Modern Glass Art prin email: reclamatii@modernglassart.ro . Cererea lui va fi solutionata in maximum 48 de ore de la primire.(in zilele de lucru)
b) montaj în afara zonelor recomandate de montaj,
c) operare greşită sau utilizare greşită,manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri, spargere),
d) folosirea de componente de schimb sau accesorii incompatibile e)utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc
e) transport, montaj sau orice altă formă de manipulare inadecvata
f) modificări ale produselor;
Pentru a pastra garantia produsului sunt de respectat urmatoarele conditii:
a.suprafata sticlei nu se curata cu solutii/substante abrazive si chimice;
b.sticla se curata, doar cu solutie de curatat geamuri si carpa microfibra (in cazul sticlei sablate);
c.expunere la temperaturi mai mari decat 100 de grade Celsius;
d.pentru feronerii si profile: nu pot fi curatate sau supuse unui mediu acid si nu pot fi curatate cu solutii/substante abrazive;

 

  1. Defecte, Service

În cazul în care cumpărătorul nu primește produsul comandat sau are un produs defect, vă rugăm să anunțați imediat serviciul nostru clienți prin telefon sau e-mail. Mărfurile defecte vor fi întotdeauna înlocuite gratuit. În caz de performanță defectuoasă, cumpărătorul poate anula achiziția sau poate solicita înlocuirea produsului defect. În cazul în care un produs defect este înlocuit, compania noastră va asigura returnarea produsului, după consultarea cumpărătorului și va plăti orice taxe asociate.

Dacă produsul este disponibil, articolul înlocuit va fi livrat în termen de 3 până la 15 zile lucrătoare de la returnarea articolului defect. Dacă produsul este în afara stocului, cumpărătorul poate decide dacă va păstra sau nu comanda. Dacă cumpărătorul se retrage din achiziție, prețul produsului returnat îi va fi restituit, iar în cazul în care nu a fost inclus niciun alt produs în coș, taxa de expediere îi va fi restituită. Modificările de stoc vor avea loc după ce comenzile pentru aceeași zi au fost procesate. Există produse care nu pot fi re-comandate sau înlocuite.

În cazul unui produs defect, vom înlocui produsul achiziționat numai dacă se dovedește a fi defect.

 

  1. Garanție

Produsele sunt re-verificate înainte de expediere pentru a se asigura că clientul primește mărfurile în stare perfectă. Cu toate acestea, chiar și cu cea mai mare atenție, Cumpărătorul poate, din anumite motive, să fie nemulțumit de garanția și garanția produsului în conformitate cu secțiunea 151/2003 din Codul civil („Cod civil”). și 19/2014. (IV. 29.) Decretul NGM.

Produsele sunt comercializate în conformitate cu cerințele legale ungare aplicabile. Produsele vândute de noi sunt garantate conform legilor în vigoare la momentul achiziției. Bunurile de consum durabile sunt garantate timp de doi ani. Cumpărătorul va inspecta produsul primit cât mai curând posibil și va anunța Vânzătorul despre orice defect sau defect imediat, dar nu mai târziu de 2 zile de la primirea mărfii.

Un produs este considerat defect

  • dacă nu îndepliniți cerințele legale în momentul cumpărării
  • dacă nu aveți aceeași calitate ca același tip de produs
  • dacă este inadecvat în aceleași scopuri pentru care este utilizat în mod normal același tip de produs
  • utilizare
  • Dacă nu aveți proprietățile descrierii sau eșantionului produsului
  • dacă nu poate fi utilizat în scopul prevăzut de cumpărător și a fost de acord cu distribuitorul

Nu suntem responsabili pentru utilizarea necorespunzătoare a produsului (de exemplu, supraîncărcare, depozitare neglijentă), modificarea, deschiderea forțată sau manipularea neglijentă. De asemenea, nu este o defecțiune a garanției dacă produsul este supus unor influențe termice, chimice sau fizice excesive. Garanția nu acoperă uzura naturală și deteriorarea post-cumpărare (ruperea, de exemplu, când călătoriți cu avionul, autobuzul etc.). În astfel de cazuri, vă recomandăm să solicitați un raport de reclamație de la compania competentă. În plus, Vânzătorul își rezervă dreptul de a servi sau de a nu servi orice plată în avans Cumpărătorilor care nu respectă în mod regulat condițiile prezentului Acord sau care, de altfel, produc daune Vânzătorului.


Fiecare produs este acoperit de garantie de 2 ani privind o eventuala eroare de fabricatie sau defecte ascunse. Produsele livrate de catre firma noastra beneficieaza de garantie in baza facturii fiscale emise si Certificatului de garantie insotitor. Garantia nu depaseste teritorul national si este conform normelor si legislatiei in vigoare la momentul emiterii. Garanția nu se referă la ruperea, zgârierea, expunerea la foc sau distrugerea geamului după preluare - cu excepția cazului în care sticla este spartă la livrare. În acest caz, clientul trebuie să verifice imediat după predarea produsului și trebuie să raporteze Vânzătorului în maximum 2 ore de la predare orice deteriorare a sticlei produs de compania de transport (dovedind cu fotografii). Clientul poate contacta Vânzătorul la telefon: 0040- (0) 264 701 788, e-mail: info@leroyglass.ro. Numai în acest caz Vânzătorul înlocuiește sticla în cel mai scurt timp posibil sau restituie banii după cum dorește Clientul.

 

Garantia se pierde in urmatoarele situatii:
a) montaj greşit, adică montaj efectuat fără a se respecte instrucţiunile de montaj sau (în absenţa unor astfel de intructiuni fără profesionalism). Toate produsele standard fabricate de Modern Glass Art au instructiuni de montaj. Aceste instructiuni impreuna cu factura si Certificatul de garantie sunt inmanate clientului impreuna cu produsul. (In cazul livrarii prin curierat rapid in buzunarul plastic lipit pe colet care contine si AWB-ul, in cazul livrarii cu masina de transport sau eventual montaj executat de fabrica Modern Glass Art personal sau ptin e-mail)In cazul in care clientul din varii motive pierde sau nu primeste sau nu gaseste aceste documente la inmanarea produsului are obligatia sa ceara in scris de la firma porducatoare Modern Glass Art prin email: info@leroyglass.ro . Cererea lui va fi solutionata in maximum 48 de ore de la primire.(in zilele de lucru)
b) montaj în afara zonelor recomandate de montaj,
c) operare greşită sau utilizare greşită,manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri, spargere),
d) folosirea de componente de schimb sau accesorii incompatibile e)utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc
e) transport, montaj sau orice altă formă de manipulare inadecvata
f) modificări ale produselor;
Pentru a pastra garantia produsului sunt de respectat urmatoarele conditii:
a.suprafata sticlei nu se curata cu solutii/substante abrazive si chimice;
b.sticla se curata, doar cu solutie de curatat geamuri si carpa microfibra (in cazul sticlei sablate);
c.expunere la temperaturi mai mari decat 100 de grade Celsius;
d.pentru feronerii si profile: nu pot fi curatate sau supuse unui mediu acid si nu pot fi curatate cu solutii/substante abrazive;

 

  1. Completari legale

Dacă vreo clauză a Termenilor și condițiilor generale este ineficientă din punct de vedere juridic sau incompletă, clauzele rămase în vigoare vor rămâne în vigoare. În loc de părți ineficiente sau incomplete, Codul civil. se aplică alineatele relevante.

 

To Top